Søgemaskiner og søgemaskineoptimering

Kort fortalt

Efter kurset har du viden om søgemaskineoptimering og du kan forfatte tekster, som er målrettet efter retningslinjerne for de forskellige søgemaskiner. Du har derudover fået viden til at kunne analysere data på virksomhedens hjemmeside herunder konverteringsrater.

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med søgemaskineoptimering eller ønsker at arbejde med søgemaskineoptimering inden for handelsområdet.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende søgemaskineoptimering som et markedsføringsredskab til at synliggøre og fremme virksomhedens digitale platform.

Deltageren kan forfatte tekster til søgemaskiner og benytte sponsorlink og Pay Per Click-kampagner som kan bidrage til optimeringen af virksomhedens ranking.

Deltageren kan anvende link building med henblik på, at virksomhedens digitale platform vil placere sig højt på de mest brugte søgemaskiner.

Desuden kan deltageren beregne konverteringsrater for at give et indblik i virksomhedens digitale platforms performance.

Fagnummer: 49918 Søgemaskiner og søgemaskineoptimering Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 384,00 Uden for målgruppe: DKK 1.712,45