Søgemaskineoptimering af digital kommunikation

Kort fortalt

Kurset skal sætte deltageren i stand til at kunne forestå arbejdet i forbindelse med søgemaskineoptimeringen af mindre webløsninger. Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og ¿kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som "linkpopularitet" og "pagerank".

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
40814 - Søgemaskineoptimering af digital kommunikation

Målgruppe: Uddannelsen er målrettet medarbejdere der arbejder med, eller ønsker at arbejde med søgemaskineoptimeringen af webløsninger som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Beskrivelse: Deltageren kan forestå arbejdet med søgemaskineoptimeringen af webløsninger i forbindelse med virksomhedens produktion af digitale kommunikationsløsninger, som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og -kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som “linkpopularitet” og “pagerank”.

Fagnummer: 40814 Søgemaskineoptimering af digital kommunikation Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 964,75