Efter kurset kan du varetage arbejde med omnichannel indsatsen for virksomheden med udgangspunkt i digitale forretningsmodeller. På kurset vil der blive arbejdet med markedsføring på tværs af kanaler, med virksomhedens mål og strategi som omdrejningspunkt.
Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital markedsføring eller ser en fremtid i at arbejde med digital markedsføring på tværs af kanaler.
Beskrivelse:
Med udgangspunkt i firmaets omnichannel indsats, kan deltageren styrke virksomhedens placering på online- og offline markedet.
Deltageren kan målrette indsatsen ved anvendelse af digitale forretningsmodeller, der kan ruste virksomheden til fremtidens forbrugere.
Deltageren kan styrke virksomhedens indsats i forhold til at videreudvikle eksisterende digitale forretningsmodeller med det formål at fremme virksomhedens omnichannel indsats.
Deltageren kan behandle og anvende omnichannel relevant data til at udvikle markedsføring rettet mod virksomhedens målgruppe.