Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital handel og som ønsker viden om hvordan man kommunikerer professionelt på den digitale handelsplatform.
Beskrivelse:
Deltageren kan kommunikere skriftligt og mundtligt på virksomhedens digitale handelsplatforme, i tråd med virksomhedens strategi.
Deltageren kan anvende metoder til at kommunikere målrettet og professionelt på virksomhedens digitale handelsplatforme.
Deltageren kan anvende relevante metoder til at tilpasse virksomhedens digitale kommunikation til forskellige kundemålgrupper.
Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med eller planlægger at arbejde med salg via digitale medier.
Beskrivelse:
Deltageren kan gennem kendskab til de mest anvendte sociale medier planlægge og udføre salgsfremmende aktiviteter rettet imod specifikke forbrugere.
Deltageren kan anvende sociale medier som salgskanal og har en forståelse for de forskellige muligheder som sociale medier tilbyder.
Derudover kan deltageren indsamle og anvende relevant data, der kan bidrage til virksomhedens salgsfremmende indsats på de sociale medier.