Efter kurset kan du være med til at optimere butikkens markedsføringsindsats og bibringe konstruktive løsningsforslag til kobling af markedsføringsindsats og indsatsen i butikken. Ligeledes vil du få indsigt i sociale mediers markedsføringsmæssige fordele og ulemper.
Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der har opnået erfaring i arbejdet med kampagneplanlægning i butikken.
Beskrivelse:
Deltageren kan
anvende værktøjer til styring af butikkens kampagner og sikre at butikken udnytter markedsføringsindsatser optimalt i butikken
vurdere butikkens overordnede markedsføringsaktivitet, og give løsningsforslag til hvorledes butikkens forskellige afsætnings- og markedsføringsplatforme målrettes målgruppen, for at optimere omsætning samt understøtte butikkens profil
gennemføre aktiviteter som sikrer optimalt varepres i udvalgte områder samt at varepræsentationer fremstår inspirerende for målgrupperne