Deltageren kan anvende anerkendende kommunikation til at fremme virksomhedens salg og service ved etablering af god og nærværende kontakt med gæsten. Deltageren kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelation.
Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte), som er beskæftiget med gæstebetjening inden for hotel- og restaurantvirksomhed.
Beskrivelse:
- Du kan med afsæt i virksomhedens kultur- og værdisæt anvende
anerkendende kommunikation til at fremme salg og service i
gæstebetjeningen.
- Du kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen,
der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelationer.
- Du kan anvende de nødvendige bestemmelser i købeloven i relation til
forbrugerkøb.
- Du kan medvirke ved simpel markedsføring af virksomheden.